.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از مداکرات فشرده ؛
استانداران مازندران و مارکه ایتالیا چهار تفاهمنامه همکاری امضا کردند
شمال نیوز: استانداران مازندران و مارکه ایتالیا در پایان سفر سه روزه هیات اقتصادی ، تجاری و علمی ایتالیان به این استان چهار تفاهم نامه همکاری دو جانبه امضاء کردند.

به گزارش شمال نیوز، استاندار ناحیه مارکه ایتالیا سه شنبه شب به همراه هیات 50 نفری متشکل از مدیران 43 شرکت اقتصادی ، مدیر یکی از بانک های ایتالیایی، مدیر بندر آنکونا و رئیسان دو دانشگاه به مازندران سفر کردند.

سفر این هیات عصر پنجشنبه با امضاء تفاهم نامه همکاری در زمینه های گردشگری ، کشاورزی و دانشگاهی که به امضا استاندار مازندران و استاندار مارکه ایتالیا رسید، پایان یافت.

 

خواهرخواندگی ساری و آنکونا ایتالیا+ تصاویر    

استاندار مازندران در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره توافق هسته ای بین ایران و 1+5 از ایتالیا به عنوان پیشگام کشورهای اروپایی در برقراری ارتباط با ایران در پسابرجام نام برد.

ربیع فلاح گفت: استان مازندران از لحاظ قانونی اختیار تام برای انجام مذاکره برای انقعا قرارداد دو جانبه با استان مارکه ایتالیا دارد و آماده جذب سرمایه گذاری خارجی با انجام ضمانت های لازم است .

نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد: سفرهای دو جانبه مسئولان استان های دو کشور زمینه ساز رشد و شکوفایی اقتصادی می شود و ما از این سفرهای دو جانبه برای پیشبرد اهداف اقتصادی استقبال می کنیم.

فلاح با اشاره به انعقاد چهار تفاهم نامه همکاری بین مازندران و مارکه ایتالیا، برای اجرایی شدن این تفاهم نامه دو جانبه در زمینه گردشگری، کشاورزی، اقتصادی و دانشگاهی شد.

استاندار ناحیه مارکه ایتالیا نیز با قدردانی از میزبانی مازندران، از استاندار مازندران به همراه یک هیات اقتصادی برای سفر به مارکه دعوت کرد.

   

 

خواهرخواندگی ساری و آنکونا ایتالیا+ تصاویر

 

 

لوکا چری شولی گفت: دو استان مارکه و مازندران ظرفیت های زیادی برای همکاری دو جانبه در حوزه گردشگری، کشاورزی، تکنولوژی و کشاورزی دارند.

وی خواهان اجرایی شدن تفاهم نامه های همکاری دو جانبه بین استانداران دو استان مازندران و مارکه شد.

شولی همچنین از خواهرخواندگی ساری مرکز مازندران و آنکونا مرکز مارکه ایتالیا به عنوان گسترش روابط فرهنگی دو جانبه استقبال کرد.

به گزارش ایرنا، مارکه یکی از 20 ناحیه کشور ایتالیاست که با 9 هزار و 600 کیلومتر وسعت و یک میلیون و 500 هزار جمعیت سالانه 30 میلیارد دلار درآمد دارد و 150 هزار واحد صنعتی در این ناحیه استقرار دارد.

هیات تجاری استان مارکه ایتالیا یکشنبه 20 تیرماه به جمهوری اسلامی ایران سفر کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.313 seconds.